سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پلیس راهور برای محقق شدن شعار ترافیکی "پرهیز از خطر، آرامش در سفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان شعار سال ۹۸ را "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" را عنوان نمود و از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور استان اصفهان برای محقق شدن این هدف و شعار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رضا رضایی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در ۲۳ اسفندماه در استان اصفهان برگزار می‌گردد، گفت: از ۲۵ اسفند تا پایان ۱۷ فروردین، طرح ویژه ترافیکی سال ۹۸، با حضور همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان با محوریت پلیس انجام خواهد شد.

 
رئیس پلیس راهور استان با اشاره به آمار تصادفات در ۱۱ ماهه گذشته سال ۹۷، علت اصلی اکثر تصادفات را عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه و سرعت غیرمجاز عنوان کرد و از مردم عزیز ایران خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی ایمن نوروز خوبی را برای خود و سایرین رقم بزنند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس راهور اصفهان در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز در آماده باش ۱۰۰ درصد است و به مسافرانان نوروزی خدمت رسانی می‌کند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از کاهش یک درصدی آمار تعداد جانباختگان در تصادفات فوتی و همچنین افزایش ۱۶ درصدی تعداد مجروحان در تصادفات جرحی طبق آمار پزشکی قانونی در سال ۹۷ خبر داد و سهم ۴۹ درصدی موتور سیکلت سواران را از کلیه تصادفات رخ داده، بیشترین آمار عنوان کرد که با توجه به اینکه با کاهش ۸ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است همچنان آمار بسیار زیادی بوده و تلاش بیشتری را از جانب کلیه دستگاه‌های اجرایی و بخصوص موتور سیکلت سواران می‌طلبد. 
 
انتهای پیام/م 
 

پلیس راهور اصفهان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.