مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار ۳۱۹ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اصفهان در ایام نوروز اظهار کرد: این طرح برای مقابله با هجمه‌های دشمنان در زمینه فرهنگی برنامه‌ریزی شده است تا با محوریت نشر معارف اهل بیت (ع)، تدوام راه ولایت و راه‌های تعمیق و گسترش فرهنگ مهدویت برگزار شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به اقداماتی که در طول سال جاری برای توسعه حرم مطهر امامزادگان استان انجام شده ظرفیت مهمانسراها، زائرسرا‌ها و سوئیت‌های این اماکن متبرکه افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: بر این اساس در ایام نوروز روزانه امکان اسکان دائم برای هشت هزار و ۶۵۰ نفر در جوار ۱۵۱ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان فراهم شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: همچنین امکان اسکان موقت نیز در قالب کمپ‌های موقت برای زائران و گردشگران در جوار حرم مطهر بیش از ۲۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مهیا شده است.

وی افزود: همچنین براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار ۳۱۹ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: همچنین ویژه برنامه‌های مربوط به سال تحویل نیز امسال همزمان با سراسر کشور همراه با برنامه‌های مختلف در جوار حرم مطهر ۲۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار می‌شود. 

 
انتهای پیام/م
 

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان اصفهان در ایام نوروز

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.