سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی آزمایشگاه هوآوی در بروکسل

همزمان با تلاش شرکت هوآوی برای مقابله با حملات اخیر آمریکا به این شرکت، هوآوی اقدام به گشایش یک آزمایشگاه امنیتی در قلب اتحادیه اروپا کرد تا اطمینان اروپایی‌ها را نسبت به امنیت محصولات خود به دست آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، همزمان با تلاش شرکت هوآوی برای مقابله با حملات اخیر آمریکا به این شرکت در خصوص تهدید‌های امنیت ملی در محصولات آن،​ شرکت چینی اقدام به گشایش یک آزمایشگاه امنیتی در قلب اتحادیه اروپا کرده است و امید دارد با این اقدام بتواند اطمینان اروپایی‌ها را نسبت به امنیت محصولات خود به دست آورد.

​این شرکت در واکنش به اتهام‌های گسترده‌ای که مقامات آمریکایی در خصوص تهدید‌های سایبری موجود در محصولات هوآوی وارد کرده اند،​ مرکز امنیت سایبری اروپایی هوآوی را در بروکسل راه اندازی کرده است که به شرکت‌های وایرلسی که مشتری این شرکت هستند امکان می‌دهد سورس کد‌های موجود در دنده شبکه (network gear)‌های آن را مورد بازبینی قرار دهند.

راه اندازی این مرکز در حالی صورت می‌گیرد که اختلاف‌های چین و آمریکا بر سر فناوری به کار رفته در شرکت هوآوی،​بزرگترین شرکت زیرساخت ارتباطی برای شبکه‌های سرعت بالای ۵G بالا گرفته است.

آمریکا در حال لابی کردن با کشور‌های هم پیمان خود است تا هوآوی را زمین بزند، زیرا این نگرانی را دارد که تجهیزات به کار رفته بتواند کار چینی‌ها برای جاسوسی کردن از کشور‌های دیگر را راحتتر کند.

آزمایشگاه جدید در پایتخت بلژیک شرکت چینی را قادر می‌سازد به سیاستگزاران اروپایی اطمینان لازم در خصوص امنیت سایبری را بدهد.

اروپا بزرگترین بازار هوآوی در خارج از چین است و این شرکت امیدوار است نقشی سازنده در ایجاد شبکه ۵G و رقابت با شرکت اسکاندیناوی اریسکون و نوکیا داشته باشد.

شبکه نسل پنجم اینترنت همراه امکان بارگذاری سریعتر و کاهش تاخیر سیگنال را فراهم می‌آورد و در شرکت‌ها و کارخانه‌های هوشمند،​ خودرو‌های بدون راننده و جراحی از راه دور نیز کاربرد دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.