سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل صف طولانی برای گوشت در خوزستان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ناهماهنگ بودن میزان عرضه و تقاضا را دلیل تشکیل صف در مقابل فروشگاه‌های فروش گوشت قرمز عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌محمد رحمانی زاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: حجم گوشت قرمز توزیع‌شده در استان خوزستان در روز‌های گذشته حدود ۸ تن بود که پاسخگو نیاز استان نبود و به همین دلیل صف‌های طولانی گوشت در مقابل مراکز عرضه‌کننده تشکیل شد.

وی افزود: متعادل نبودن میزان عرضه و تقاضا دلیل تشکیل صف در مقابل فروشگاه‌های فروش گوشت قرمز است که این مشکل با برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار برای واردات گوشت به استان در روز‌های آینده برطرف خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کمبود گوشت فعلی در بازار، عنوان کرد: گوشت گرم وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۴۷ هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود؛ مردم نگرانی برای تأمین گوشت نداشته باشند و در روز‌های آینده گوشت گرم وارداتی به وفور وارد بازار می‌شود.

لازم به ذکر است که اگرچه مسؤولان دولتی روزانه اعلام می‌کنند که واردات گوشت گرم در حال انجام است، اما وجود صف‌های گوشت در شهر‌های مختلف حاکی از کمبود گوشت در استان است و از طرفی با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی مستلزم تدبیر ویژه‌ای برای تأمین و توزیع گوشت قرمز در سطح استان است.

انتهای پیام/ ن

صف های طولانی گوشت قرمز

برچسب ها: تغذیه ، رژیم غذایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.