سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

حمایت از کارآفرینان، ایجاد اشتغال در خراسان رضوی را بدنبال دارد

استاندار خراسان رضوی گفت:اگر می‌خواهیم اشتغال در خراسان رضوی ایجاد شود باید از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی امروز در جلسه شورای اداری نیشابور گفت: ما انقلاب کردیم که ملتی متمکن و متدین باشیم و فداکاری مردم ایران تاریخی است و در هیچ کجای تاریخ به این اندازه مردم با حکومت همراه نبوده اند. در تمام جنگ‌های تاریخ ایران، ایران قطعه قطعه شد، اما در جنگ ایران و عراق حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

وی با اشاره به مشکلات مثلت توسعه اقتصادی در خراسان رضوی تصریح کرد: مشکلات این مثلث شامل بروکراسی اداری، عدم متمرکز نهاد‌ها، اختلافات سیاسی، دعوا‌های جناحی، فرار سرمایه از کشور است.

استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال باید از سوی بخش خصوصی و کارآفرینان ایجاد شود و سرمایه گذاران و کارآفرینان مجاهدان اقتصادی هستند و اگر می‌خواهیم اشتغال ایجاد شود باید از سرمایه گذار و کارآفرین حمایت کنیم.

رزم حسینی افزود:مهمترین چالش امروز اقتصاد و معیشت مردم است و برای حل این موضوعات باید به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. هر سه قوه باید کمک کرده و از کارآفرینان حمایت لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: نیشابور را باید در شان آن بسازیم و توسعه اقتصاد روستایی در این شهرستان را دنبال کنیم. باید بدانیم بودجه عمرانی نیشابور ۱۵۰ برابر شده است.

انتهای پیام//آ. ح
 

۱۵۰  برابر شدن بودجه عمرانی نیشابور

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.