مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بسیاری از مشکلات حاشیه شهر مشهد با انتقال پروژه‌های اسکان ارزان قیمت زائران به این مناطق رفع می‌شود.

اسکان ارزان قیمت درحاشیه مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی فروزان مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: در صورتی که با تخصیص بودجه‌های کافی یا هدایت سرمایه‌گذاران احداث مجتمع‌های اسکان ارزان قیمت در حاشیه شهر مشهد بتواند زمینه اسکان ارزان قیمت و البته باکیفیت گردشگران و زوار را فراهم آورد، با جهش چشمگیر درآمد‌های حاصل از گردشگری در مشهد مواجه خواهیم شد.

وی بیکاری را ریشه اصلی تمامی بزهکاری‌ها و مشکلات موجود در حاشیه شهر دانست و تصریح کرد: صنعت گردشگری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی و به‌ویژه معضل بیکاری در این قسمت‌های شهر دارد.

مدیرکل امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تلاش‌های مؤثری از جانب شهرداری مشهد، شورای شهر و دیگر ارگان‌های مربوطه برای انتقال مزایا و دستاورد‌های صنعت گردشگری و زیارت به‌مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار حاشیه شهر برای ساماندهی این بخش در حال انجام است.

فروزان افزود: برای ساماندهی سکونت‌گاه‌های روستایی حریم کلانشهر مشهد، نباید منتظر معجزه باشیم.

وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و گردشگری مشهد می‌تواند خود به خود منجر به بخشی از فرآیند ساماندهی حاشیه شهر شود.

انتهای پیام // ف. ک
 

انتقال پروژه های ارزان قیمت اسکان به حاشیه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.