سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ سالگی انقلاب اسلامی طلیعه نهضت روشنگری است

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران در واقع طلیعه روشنگری ایران اسلامی در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار رمضانی شعبانی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا صبح امروز در  ساری گفت:  انقلاب اسلامی چه نعمت‌های ارزنده‌ای برای ما به ارمغان آورده است که راه‌های رفته و راه‌های نرفته ما درآن مشخص شده است.

وی گفت: خداوند کریم در قرآن نعمت‌های خود را بازگو می‌کند که یکی از این نعمت‌ها که در چهل سال گذشته به ما ارزانی شده، نعمت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

سردار رمضانی شعبانی افزود: با توجه به اینکه در ۲۰۰ سال اخیر انقلاب‌های فراوانی رخ داده و ما شاهد پیدایش آن‌ها بوده ایم، اما همه‌ی آن‌ها قبل از چهل سالگی به فراموشی سپرده شده اند، ولی انقلاب اسلامی ایران با تمامی توطئه‌ها، دشمنی‌ها، استکبار جهانی و بعضی از کشور‌های غربی بعد از چهل سال جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار می‌کند.

وی گفت: اگر ما انقلاب اسلامی را به صورت جریان شناسی بررسی کنیم، قبل از انقلاب ایران کشوری زیردست، زیر ذلت و نکبت کشور‌های غربی از جمله آمریکا بوده است در واقع حافظ منافع آن‌ها در ایران بوده است طوری که ۴۵ هزار مستشار آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و شاه جرات هیچ گونه اقدامی را نداشت.

وی افزود: رژیم گذشته سراسر فساد بود و به جای توجه به معیشت مردم متاسفانه با برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله هزینه‌های هنگفتی جامعه را متحمل می‌کرد.

سردار شعبانی گفت: ما در رژیم گذشته قادر به تولید حتی یک فشنگ نبودیم ولی اکنون ملت ایران با دستیابی به آخرین تکنولوژی صنایع دفاعی، باموشک‌های نقطه زن، مقر داعش را در سوریه از بین می‌برد و همه‌ی این‌ها درکنار چهل سال تحریم اقتصادی بود که هیچ کدام از آن‌ها از عزت و اعتماد به نفس ما کم نکردند .

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: پلیس باید در تراز انقلاب و رفتار‌های حکیمانه با مردم داشته باشد که استاندارد‌های رفتار در دین و حرفه خود رعایت کند.
انتهای پیام/آ

پلیس باید در تراز انقلاب و رفتار‌های حکیمانه با مردم داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.