رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: همبستگی همه گروه‌های فعال در حمایت از انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در نشست اعضا جبهه فرهنگی انقلاب و فعالان قرآنیبه لزوم ایجاد چارچوب‌های منسجم برای پیاده سازی الگوی ایرانی اسلامی  اشاره کرد و گفت: همبستگی همه گروه‌های فعال در حمایت از انقلاب اسلامی ضروری است.

وی افزود: نقش تبلیغات نوین (زمینه‌های دینی و فرهنگی) برای پیاده سازی تمدن بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام قمی گفت:  تربیت نیرو‌های جوان در مسیر قرآنی از رویکرد‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: 

حسین زادگان استاندار مازندران نیز گفت: نسل انقلابی که انقلاب را درک کرده است، ابعاد مختلف و دستاورد‌های ارزشمند نظام را برای جوانان بازگو و تشریح کند و در این راستا همه رسالت سنگینی دارند و نباید اختلاف سلایق و دیدگاه‌های فکری و سیاسی، منجر به عدم آگاهی رسانی از خدمات نظام شود.

وی با اشاره به این که سه راهبرد امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی را مبنای تعامل و توسعه بخش‌های مختلف قرار دادیم، افزود: هر اقدامی باید به افزایش امید اجتماعی منجر شود، مردم باید حاصل اقدامات را لمس کنند و با هم افزایی و همدلی باید خدمات مطلوب به مردم ارایه شود.

حسین زادگان با بیان اینکه باید بین دستگاه‌های فرهنگی، هم افزایی ایجاد کنیم، گفت: باید از فضا‌های خالی و امکانات دستگاه‌ها برای اجرای راهبرد‌های فرهنگی در قالب برنامه یی مدون بهره گیری کنیم و در این راستا برنامه یی را آغاز کرده ایم.

استاندار مازندران افزود: اقناع سازی و جلب و جذب بیشتر مردم به دستاورد‌های مهم نظام در بخش‌های مختلف با روش‌های خلاقانه یک ضرورت است.

حجت الاسلام شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز گفت: طرح جامع تربیت قرآنی در دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال (مصباح الهدی) و ۱۳ تا ۱۸ سال (نورالهدی) در حال اجرا است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در این دو طرح آموزش دیده و با اجرای طرح جامع طریق الهدی، ۵ هزار دانش آموزان جذب و آموزش خواهند دید.

طرح‌های نورالهدی از طرح جامع قرآنی طریق الهدی (طرح جامع تربیت قرآنی و سبک زندگی قرآنی) در مازندران رونمایی شد.

انتهای پیام/آ

رونمایی از طرح جامع قرآنی طریق الهدی در مازندران

برچسب ها: دهه فجر 97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.