امام جمعه شهرستان بابلسر در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان، گفت: فاطمه (س) معیار و محور حق و باطل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در نشست تخصصی گفتمان رهبری که با حضور کارکنان انتظامی استان در ساری برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: رمز پیروزی، ماندگاری انقلاب اسلامی عمل به فرامین الهی و پیروی از ولایت بوده است.

وی افزود: زمینه‌های وجود اقتدار و پیشرفتی که برای کشورمان رقم می‌خورد، علیرغم همه دشمنی‌های ایادی غرب و شرق در پرتو بهرمندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه شهرستان بابلسر، گفت: که اگر مشق زندگی ما مشق فاطمی باشد و در زندگی ما پیروی عملی از زندگی گوهر بار حضرت فاطمه زهرا وجود داشته باشد هر روز شاهد پیشرفتی عظیم در زندگی خود خواهیم بود.

حجت الاسلام قلی پور افزود: زندگی حضرت زهرا (س) به گونه‌ای بود که حتی حضرت قائم (ص) نیز می‌فرماید: "سرمشق و الگوی زندگی من فاطمه است و سیره عملی من حضرت فاطمه زهرا (س) است".

وی گفت: رفتار حضرت فاطمه در بیت الاحزان، ناله و گریه‌های های حضرت فاطمه و ممانعت از بیعت گرفتن با علی (ع) همه و همه نشانگر مسیر سعادت است.

وی بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی را بهرمندی امام راحل از فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و افزود: کشور، نظام و این انقلاب تا زمانی که تفکر فاطمی در آن وجود داشته باشد شکست ناپذیر خواهد بود.

خطیب نماز جمعه بابلسر خدا باوری و ولایت مداری و ولایت محوری را از دیگر نکاتی برشمرد که در حضرت فاطمه متجلی و متبلور بوده است و گفت: سرسپردگی در برابر ذات مقدس الهی، خداباوری و خدایاری در برابر مشکلات و رضایت در برابر مشیت الهی از مهمترین خصوصیات بارز امام خمینی (ره) بوده که با اتکاء به ان توانست این انقلاب را به سرانجام مقصود برساند.

حجت الاسلام قلی پور در از دیگر خصوصیات بارز حضرت زهرا (س) را ولایت محوری و اطاعت محض ایشان از پیامبر گرامی اسلامی برشمرد و گفت: تمامی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور در زمینه‌های دفاعی و استراتژیک ماحصل ولایتمداری و ولایت محوری حماسه آفرینان در این عرصه است.
انتهای پیام/آ

یشرفت‌های کشور  ماحصل ولایتمداری و ولایت محوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار