سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال وجود دوربین سه‌گانه و درگاه یو‌اس‌بی Type-C در محصول بعدی اپل

طبق گزارش مارک گورمن، احتمالا شرکت اپل در محصول بعدی خود از دوربین اصلی سه‌گانه و درگاه یو‌اس‌بی Type-C استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس گزارش جدیدی از مارک گورمن، اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۹ آیفون‌هایی با دوربین اصلی سه‌گانه معرفی کند. آیفون‌های پرطرفدار فعلی، XS و XS Max، دارای یک دوربین دوگانه در پشت خود هستند که یکی از لنزهای آن‌ها پرتره است.

این در حالی است که گوشی سازان اندرویدی مانند ال‌جی و هوآوی هم‌اکنون از دوربین‌های سه‌گانه در محصولات خود استفاده می‌کنند. این مدل دوربین با داشتن سه لنز متفاوت به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیت‌تر و خلاقانه‌تر ثبت کند.

بر طبق نظر گورمن، اکنون اپل سعی دارد با طراحی جانشین آیفون XS Max به جمع سازندگان گوشی‌های سه دوربینه بپیوندد. سومین دوربین اصلی همچنین "پیکسل‌های بیشتری" را هنگام تصویربرداری جذب می‌کند. برای مثال، نرم‌افزار اپل می‌تواند به طور خودکار یک ویدیو یا عکس را برای جابجایی در یک سوژه که ممکن است تصادفا از شات اولیه کات شده باشد، به صورت خودکار تعمیر کند. علاوه بر این، ویژگی Live Photos اپل از سه ثانیه به شش ثانیه افزایش می‌یابد.

هر سه محصول ۲۰۱۸ برای مدل‌های جدید سال ۲۰۱۹ بروزرسانی می‌شوند و طبق گفته‌های گورمان، طرح‌های این محصولات عمدتا مشابه باقی می‌ماند. البته ممکن است درگاه اتصال گوشی‌های جدید متفاوت باشد. این شرکت از آزمایش درگاه یو‌اس‌بی Type-C به جای درگاه لایتنینگ خود در محصولات سال ۲۰۱۹ خبر داده است. گورمن نمی گوید که اپل به طور قطعی برای تعویض این درگاه برنامه ریزی کرده است، اما حداقل آزمایش‌ها نشان می‌دهد که این شرکت به طور جدی به آن فکر می‌کند. پردازنده‌های سریع‌تر و بروزرسانی سنسور Face ID نیز در برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

گزارش شده است که تا سال ۲۰۲۰ در محصولات اپل از دوربین سه‌بعدی استفاده خواهد شد که که می‌تواند محیط را برای ایجاد بازسازی‌های سه بعدی در دنیای واقعی اسکن کند. به گفته گورمان این قابلیت می‌تواند بر خلاف Face ID تا فاصله ۱۵ فوتی کار کند. این مسئله به این دلیل است که ظاهرا اپل به جای سیستم پروژکتور نقطه‌ای که در آیفون X استفاده شده است، از تکنولوژی لیزر برای این دوربین جدید بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

قابلیت‌های گوشی جدید اپل

برچسب ها: فناوری ، اپل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
فکنم آیفون دوازده رو افتخاری میزارن گالکسی 11.