سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست ناظرین تخصصی جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست ناظرین تخصصی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی مدارس متوسطه دوره اول شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین نشست ناظرین تخصصی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه مدارس متوسطه دوره اول در دفتر این معاونت برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که ۷ سرگروه درسی مقطع متوسطه اول شهرستان حضور داشتند، محور‌های شش گانه و زمان برگزاری تشریح و تبیین شد.

قدری با اشاره به لزوم توجه به جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد: این جشنواره با هدف تبلور دانش در عمل برگزار می‌شود و با ثبت آموخته‌ها در ذهن دانش آموزان موجبات ارتقاء کیفی فرایند یادگیری و اثربخشی آن در زندگی را فراهم می‌آورد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان یادآور شد: از اهداف مهم دیگر برگزاری این جشنواره می‌توان ایجاد پویایی، نشاط و تحرک را در مدارس و بین دانش آموزان و کشف استعدا‌های ناب دانش آموزی اشاره کرد.

قدری با بیان اینکه ناظرین نمایندگان آموزش و پرورش هستند گفت: آشنایی کامل با نحوه برگزاری محور‌های شش گانه و نظارت شایسته و دقیق بر مراحل اجرای جشنواره، امری مهم است که ناظرین می‌بایست بدان توجه داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در پایان بیان داشت: پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه مدارس متوسطه دوره اول در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در نشست ناظرین تخصصی جشنواره نوجوان خوارزمی، حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری مطلوب جشنواره پرداختند و به سوالات آنان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/م

آمادگی برای جشنواره نوجوان خوارزمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.