مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه جمع بندی بازدید کنندگان وزارتی طرح جامع نظارت حوزه سنجش بر جایگاه مهم بازدید‌ها در ارتقاء حوزه سنجش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه جمع بندی ارزیابان طرح جامع نظارتی که با حضور مریدی، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزارشد، با اشاره به اهمیت اجرای بازدید‌ها در ارتقاء شاخص‌های حوزه سنجش گفت: در طرح جامع نظارت چگونگی اجرای آئین نامه‌ها، مقررات و دستورالعمل‌های مربوط به امتحانات و آزمون‌ها مورد نظارت قرار می‌گرفت.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی – تخصصی ویژه آشنایی مدیران با جزئیات حوزه سنجش و ارزشیابی را ضروری قلمداد کرد و افزود: بازدید‌های استانی و وزارتی موجب مرور و تاکید بر برخی از قوانین و نظارت بر نحوه اجرای دقیق دستورالعمل‌های امتحانات می‌شود.

موسوی اصل با تاکید بر این موضوع که حوزه سنجش در بازدید‌های داخلی باید در اولویت قرار گیرد بیان داشت: تبادل تجربه و آشنایی با نکات مهم و لازم التوجه در سنجش از جمله اهداف برگزاری این بازدید است.

محمد علی مریدی، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این جلسه با تقدیر از حضور بازدیدکنندگان وزارتی طرح جامع نظارت در استان خوزستان تصریح کرد: مطالبی که به عنوان نتایج این بازدید ارائه شد، برگرفته از نظرات کارشناسانه و تخصصی بوده است.

وی برگزاری جلسات بررسی و بازخورد بازدید طرج جامع نظارت را خواستار شد و افزود: حوزه سنجش آموزش و پرورش یکی از مهمترین حوزه‌ها در بستر سازی برای تحقق ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت است.

در این جلسه گزارش بازدید طرح جامع نظارت بر حوزه سنجش از سوی بازدیدکنندگان وزارتی این طرح ارائه شد. این بازدیدکنندگان با ستایش از عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حوزه سنجش و توجه به دستورالعمل‌های مربوطه، فراید این حوزه ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/گ

ارتقا در حوزه سنجش با توجه کردن به بازدید‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.