سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹ هزار ۹۵۷ برنامه ویژه دهه فجر در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای ۹ هزار ۹۵۷ برنامه ویژه دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست خبری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۴۰ سال ایستادگی، مقاومت، تلاش جهادی و علمی، محرومیت زدایی و حرکت در مسیر انقلاب و آزادگی اشاره کرد و گفت: اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی از دی ماه امسال آغاز شده است و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

وی افزود: برگزاری اردو‌های جهادی، فرهنگی و تربیتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی یادواره شهدا با عنوان آبروی محله و نمایشگاه دستاورد‌های بسیج، افتتاحیه سالن‌های ورزشی، اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی با محوریت محرومیت زدایی، برنامه گفتمان انقلاب با معرفی نخبگان بسیجی و اجرای تئاتر خیابانی در نقاط پرجمعیت شهر‌ها از مهمترین برنامه‌های دهه فجر است.

سردار بابایی به اکران فیلم‌های ارزشی و انقلابی در دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: این  فیلم‌ها در مساجد، تکایا و مدارس استان اکران می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۴۰ تربیون کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: راهیان پیشرفت انقلاب  به مدارس، مساجد و دانشگاه‌های استان اعزام می‌شوند تا افراد با دستاورد‌های چهل ساله انقلاب آشنایی یابند.

وی به اجرای برنامه خیابانی رادیو انقلاب در دو شهر قائمشهر و سوادکوه اشاره کرد و گفت: برنامه چهل چراغ با موضوع انقلاب با هکاری صداوسیمای مازندران تهیه و در این دهه پخش می‌شود.

سردار بابایی افزود: برنامه‌های ویژه دهه فجر با هدف یادآوری روز‌های حماسه برای افراد مسن و تبیین مسائل انقلابی، افزایش بصیرت و روحیه‌ی امید در جوانان اجرا می‌شود.

سردار بابایی با بیان اینکه از آغاز هفته بسیج تاکنون در مازندران ۲۰۰ خانه محروم ساخته شده است، گفت: بسیج سازندگی تا پایان تیر سال آینده ۷۴۶ خانه برای افراد در مناطق کمتر توسعه یافته استان می‌سازد.  

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: ۲۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این واحد‌ها را اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مابقی توسط بسیج سازندگی استان پرداخت می‌شود.

وی گفت: چهل کتاب با موضوع دفاع مقدس و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی  که توسط انتشارات سپاه مازندران چاپ و نشر یافته است در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود.  

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: دشمن دوست دارد مردم ما زیر فشار تحریم ناامید باشند، اما مردم به تبعیت از امام خمینی (ره) با شعار هیهات من الذله زیر فشار حاکمیت طاغوت نمی‌رود.

سردار بابایی با اشاره به اینکه مردم ما محکم‌تر از اول انقلاب مقابل طاغوت ایستاده اند، گفت: پرچم ما پرچم توحید و رهبر و مسیر ما هم یکی است، هرچند که سلیقه‌ها یکسان نباشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ستون خیمه انقلاب بر پایه اعتقاد اصل ولایت فقیه شکل گرفته است، افزود: تفاوت سلیقه‌ها باعث پیشرفت انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ م

اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در سپاه کربلای مازندران

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.