فرمانده سپای کربلای مازندران گفت: افتخارات مردم دیارعلویان به ۴۰ سال اخیر خلاصه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپای کربلای مازندران در یادواره شهدا حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل با بیان اینکه افتخارات مردم دیارعلویان به ۴۰ سال اخیر خلاصه نمی‌شود، گفت: مردم دیارعلویان ۱۲ قرن قبل برای حمایت از برادران مسلمان خود به یمن رفتند و آن جا هم تاریخ سازی کردند.

وی با بیان اینکه مردم آمل مردمی تاریخ ساز هستند، افزود: اگر بخواهیم واژه‌های مقاومت و حماسه را تبیین کنیم این دو کلمه بر بین مردم آمل و مازندران درخشان است.

سردار بابایی گفت: به رغم خواسته دشمنان و دیکتاتوران عصر حاضر و علی رغم همه مشکلات مردم زیر بیرق ولایت تا پای جان هستند.

فرمانده سپای کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن نقشه طولانی برای سوریه داشت که با حضور مدافعان حرم برچیده شد، افزود: پدران و مادران آملی باید فرزندانی را تربیت کنند که در مقابل تمامی توطئه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر ۱۰ سال به دنبال ایجاد رخدادی در کشور است، افزود: پس از ۷۸ و ۸۸ سال ۹۸ فرا می‌رسد که سال حساسی است.

سردار بابایی با اشاره به اینکه حماسه ششم بهمن باید به موضوعی محوری در استان مازندران تبدیل شود، گفت: لازم است بررسی شود که ۳۰۰ هزار شهیدی که در هشت سال جنگ تحمیلی جانفشانی کردند ثمره تلاش ان‌ها چه بود.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها در جهان حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اگر کم کاری مسولان به پرکاری تبدیل شود و برخی قوانین اصلاح شود ایران در چندسال آینده پیشرفت چشمگیری خواهدداشت، گفت: نیروی انسانی کافی و باعلم در کشور وجود دارد، اما نگاه به داخل در کشور کمرنگ است.

انتهای پیام/ م

۴۰ سال ایستادگی مردم دیارعلویان در برابر ظلم

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار