امام جمعه موقت ساری گفت: با همه دشمنی‌های استکبار جهانی انقلاب اسلامی با اقتدار به چهل سالگی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران گفت: با همه دشمنی‌های استکبار جهانی انقلاب اسلامی با اقتدار به چهل سالگی رسید و چهل سال ایثار، شهادت، استقامت و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به دست بگیرد.

وی افزود: ملت ایران با عزت و اقتدار در چهل سالگی شعار مرگ بر آمریکا و افتخار به آینده را سر می‌دهد و از ۲۳ بهمن ۹۷ دوره دوم چهل سالگی را با همان صلابت قبل آغاز خواهد کرد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور گفت: ملت ما در چهل سال آموخت دشمن همچنان دشمن است و آنان همچنان با جنگ نرم‌افزاری در حال نقشه است و درصدد هستند ایجاد تردید و یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کند.

امام جمعه موقت ساری گفت: رسانه‌ها دستاورد‌های نظام را در تمام حوزه‌ها به صورت منطقی بیان کنند و به نقد‌ها و آسیب‌ها را با رعایت وحدت اجتماعی به آن بپردازند.

وی با اشاره به حماسه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: این روز نقطه عطفی در آمل محسوب می‌شود و تصور دشمن بر این بود اگر بتوانند مراکز سپاه، بسیج به آن‌ها بپیوندد می‌توانند مازندران را به چنگ درآورند، اما مردم آمل این توطئه را خنثی کرد.

انتهای پیام/ آ

ملت ایران در چهل سالگی شعار «افتخار به آینده» را سر می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.