با همکاری فرماندار رامسر هر هفته میز خدمت با حضور روسای مختلف ادارات در نماز جمعه ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت اسلام سید جعفر رضایی جمنانی امام جمعه رامسر در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه میز خدمت با حضور روسای مختلف ادارات در نماز جمعه ایجاد خواهد شد، گفت: مدیران باید تلاش کنند در آن روز مدیرکل استانی خود را به شهرستان بیاورند.

وی افزود: دهه فجر امسال ویژگی خاصی دارد و انقلاب به پختگی و ثبات رسیده است گفت:سهم انقلاب برای مدیران رامسر، مسئولیت است و باید دینشان را به انقلاب ادا کنند.

حجت اسلام رضایی گفت:معرفی و برجستگی‌های دستاورد‌های بزرگ باید در اولویت کار مدیران باشد تا حقیقت انقلاب اسلامی بر همگان مشخص شود.

وی افزود: از هر روشی باید برای توسعه رامسر استفاده کنیم و حضور مدیران استانی و ملی در شهرستان میتواند در رفع مشکلات مردم و توسعه شهرستان موثر واقع شود.

امام جمعه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم انتخاب شهردار شهر رامسر گفت: حرف ما مطالبات مردمی است و زیبنده شهر رامسر نیست که نقص داشته باشد.

رضایی افزود: ما نمیگوییم چه کسی بیاید یا چه کسی برود، اما دوماه دیگر تعطیلات عید نوروز است و نباید همه زحمات بر دوش سرپرست که اختیاراتش محدود است باشد.

وی افزود: شورا ۵ عضو دارد و هرروز یک نفر پشت در استانداری بنشیند و پیگیری کند تا نتیجه حاصل شود.


انتهای پیام/ک


تعجیل در انتخاب شهردار رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار