سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای فرهنگ عمومی رانندگی با همکاری آموزش و پرورش

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: نظام تعلیم و تربیت می‌تواند با ورود به بحث فرهنگ‌سازی ترافیک، خدمات قابل توجهی به مجموعه‌ راهنمایی و رانندگی و در نهایت، جامعه ارائه کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فضل‌اله شیری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بر لزوم تداوم همکاری و مشارکت آموزش و پرورش با پلیس راهور ﺗﺄکید کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت می‌تواند با ورود به بحث فرهنگ‌سازی ترافیک، خدمات قابل توجهی به مجموعه‌ی راهنمایی و رانندگی و در نهایت، جامعه ارائه کند.

وی افزود: پلیس راهور می‌تواند برای دانش‌آموزان و فرهنگیان متقاضی و علاقه‌مند به همراهی و همکاری با آنها، با رعایت شرایط و ضوابط جاری، اقدام به صدور کارت همیار پلیس، پلیس‌یار جوان و پلیس‌یار جوان افتخاری نماید.

فضل‌اله شیری گفت: با توجه به نیاز اقشار مختلف جامعه در راستای ارتقای فرهنگ عمومی رانندگی، هر زمان که آموزش و پرورش متقاضی آموزش کارکنان به‌ویژه رانندگان سازمانی باشد، پلیس راهور نسبت به اعزام کارشناس مجرب اقدام می‌کند.

تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک جهت ارتقای فرهنگ ترافیک، میان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، امضا شد.

انتهای  پیام/ز

تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک آموزش و پرورش و راهنمایی  و رانندگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.