تفاهم نامه فرهنگی-آموزشی میان کانون و پلیس راهور استان کرمانشاه، نیروهای پلیس راهور امضا شد .

سرهنگ فضل اله شیری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: بخشی از کار ما مربوط به موضوع ترافیک است. و ترافیک شهری براساس نیازهایی که جامعه دارد، باید فرهنگ سازی شود و به همین دلیل؛ آموزش در همه ابعاد پایه کار ماست.

وی گفت : اجرای مقررات تنها صدور برگ جریمه نیست؛ طراحی و ساخت وسایل نقلیه، تجهیز راه ها، مهندسی ترافیک و ... نیز از جمله موارد اجرای قوانین است.در حوزه فرهنگ ترافیک، پلیس با همکاری نهادهای فرهنگی مثل کانون پرورش فکری می تواند رفتار مردم را تغییر دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:‌خوشبختانه در دهه اخیر رویکرد پلیس خوب بود. و این امر؛‌بخشی عظیم از موفقیت آن نیز مربوط به بحث آموزش است.

وی با اشاره به قدمت کارهای فرهنگی کانون پرورش فکری افزود: علاقه مندیم از ظرفیت کانون برای تاثیرگذاری مباحث رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جامعه استفاده کنیم.

سرهنگ فضل اله شیری همچنین گفت: هرجا نیاز به همکاران ما باشد آماده همکاری هستیم.

فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت :  تفاهم نامه فرهنگی و آموزشی میان این اداره کل و پلیس راهور استان کرمانشاه امضا شد.

وی گفت: به خوبی می دانیم که در بحث فرهنگ و پایدارسازی مسایل فرهنگی، چقدر کودکان ونوجوانان مهم هستند.

فتاحی همچنین حضور نیروهای پلیس راهور در مراکز کانون را باعث نزدیکی و دوستی کودکان با پلیس عنوان کرد و افزود: ما می بینیم که بچه ها از دیدن پلیس از نزدیک و در مراکز کانون خیلی خوشحال می شوند.

مدیرکل کانون استان همچنین گفت: در اجرای فعالیت های فرهنگی، بحث آموزش نیزبه صورت فرآیندی شکل می گیرد. اما اعتقاد ما این است که اگر بتوانیم روی تعداد کمی از کودکان و نوجوانمان هم تاثیر بگذاریم کارمان را انجام داده ایم و به هدفی که داشته ایم رسیده ایم.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه نامه فرهنگی به امضای «مهناز فتاحی»،مدیرکل کانون پرورش فکری و سرهنگ «فضل اله شیری»، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ترافیک شهری براساس نیازهایی که جامعه دارد، باید فرهنگ سازی شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.