مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اوج ترافیک ایام اربعین در ۲ هفته قبل از این ایام تا ۱۰ روز بعد از اربعین است، گفت: بیشترین ترافیک را در ایام بازگشت زوار داریم که برای کنترل آن تدابیر لازم اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه در ایام اربعین حسینی اکنون در حال خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات است.

وی گفت: کرمانشاه به عنوان کریدور شمال غرب تردد زائران اربعین کشور به شمار می‌رود و پیش بینی می‌شود که در ایام اربعین امسال بیش از ۵۰۰ هزار زائر از استان کرمانشاه تردد کنند.

وی تأمین ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران به مرز‌های خروجی، تأمین ناوگان مورد نیاز جهت برگشت زائران از مرز‌های ورودی کشور، جانمایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مکان‌های عاری از مشکلات حمل و نقلی، کنترل و نظارت بر رعایت نرخ‌های مصوب و حضور مضاعف مدیران فنی شرکت برای کنترل ناوگان قبل از حرکت را از جمله اقدامات راهداری در این راستا اعلام کرد.

کریمی، نظارت جدی و مستمر بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی- رفاهی، کشیک‌های شبانه روزی گشت‌های جاده ای، استفاده از دوربین‌های نظارتی، استقرار اکیپ‌های شرکت‌های بیمه با همکاری ادارات و نهاد‌های مربوطه در طول مسیر تردد زائران و نیز تأمین سوخت مورد نیاز خودرو‌های شخصی و عمومی را از دیگر تدابیر و اقدامات لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع) دانست.

وی اظهار داشت: به منظور کاهش بار ترافیکی هماهنگی لازم برای اعمال محدودیت تردد تانکر‌های حمل سوخت عراقی در محور‌های منتهی به مرز خسروی انجام شده است و همچنین برای کنترل و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ را اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت تردد تانکر‌های حمل سوخت عراقی در محور‌های منتهی به مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.