معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت : بانک‌ها اعطای تسهیلات اشتغالزایی به زلزله‌زدگان را نباید منوط به امهال وام‌ها شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت : در بحث اعتبارات مشاغل خانگی سال ۹۶ هنوز جذب بخشی از آن باقی‌مانده که مقرر شده مدیران در این زمینه تسریع و در جذب اعتبارات ۹۷ هم اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا پایان آذرماه تمام اعتبارات ماده ۱۶ ابلاغ شده را جذب کنیم، افزود: برخی از بانک‌ها هنوز قسمتی از اعتبارات را تایید نکرده‌اند و باید پیگیری شود که چرا با وجود ابلاغ شورای اشتغال این اعتبارات به صورت کامل پرداخت نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه همچنین نسبت به عملکرد دو دستگاه اجرایی در جذب اعتبارات انتقاد کرد و افزود: حمل و نقل و پایانه‌ها و امور عشایری هرچه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات باید اقدام کنند.

وی بیان داشت: حمل و نقل یکی از حوزه‌های با ظرفیت بالا و پتانسیل خوب برای اشتغال‌زایی در استان است و مدیران این دستگاه در جذب اعتبارات باید عملکرد بهتری داشته باشند.

حاتمی در خصوص مشکلاتی که بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مناطق زلزله زده ایجاد کرده اند نیز تصریح کرد: بر اساس قانون پرداخت تسهیلات جدید در مناطق آسیب دیده نباید منوط به وام‌های قبلی شود .

 

 

انتهای پیام/د

جذب بخشی از اعتبارات مشاغل خانگی سال ۹۶ باقی‌مانده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.