سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اولین دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه کرمان

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان گفت: در راستای تقویت اساتید در مباحث پژوهشی، اولین دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه استان کرمان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان گفت: اولین دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه استان کرمان آغازشد .

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع افزود: مهارت‎های عمومی تحقیق، تفکر، مطالعه، آموزش پژوهش محور، فنون و شیوه‎های پایانامه نویسی و تنظیم مقالات علمی و پژوهشی توسط استاد روش‎های تحقیق حجت الاسلام اسلام پور‌ارایه می‎گردد.

وی بیان داشت : این دوره در راستای اجرایی سازی ماده واحده ارتقا پژوهشی اساتید اجرا می‎شود و هدف از برگزاری آن این است که با تقویت اساتید در مباحث پژوهشی بتوانیم آموزش پژوهش محور در مدارس را شکل دهیم.

وی افزود: در این دوره که به مدت سه روز و زیر نظر مرکز آموزش مهارت‎های کاربردی در استان برگزار می‎شود؛ مهارت‎های عمومی تحقیق، تفکر، مطالعه، آموزش پژوهش محور، فنون و شیوه‎های پایانامه نویسی و تنظیم مقالات علمی و پژوهشی توسط استاد روش‎های تحقیق حجت الاسلام اسلام پور‌ ارایه می‎گردد. در پایان و پس از ارزیابی شرکت کنندگان گواهی معتبر مرکز آموزش‎های کاربردی صادر می‎شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان افزود: این کارگاه دوره عمومی است که در آن ۳۱ نفر از اساتید شهر کرمان و شهرستان‎های اطراف شرکت کرده‎اند و بعد از این دوره در نظر داریم دوره پیشرفته و دوره‎های خود خوان و مجازی را برگزار کنیم که زمان و مکان برگزاری آن متعاقبا اعلام می‎گردد.

وی به وضعیت پژوهشی و علمی اساتید کرمان اشاره کرد و گفت : اساتید مدارس علمیه استان کرمان به لحاظ پژوهشی از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و ما دارای اساتید با مدارک سطوح سه و چهار در مدارس هستیم.

وی افزود: برنامه این است که پژوهش در میان اساتید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند راهنمای تحقیقات درسی طلاب باشند و آن‎ها را در سوالات، ‌موضوعات، پژوهش‎ها و روند اجرایی سازی تحقیقات درسی هدایت کنند که امید داریم با برگزاری اینگونه کارگاه‎ها به این نقطه دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/س

 

اولین دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.