رئیس دانشگاه جیرفت گفت: همه امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی بازسازی و ارتقاء یافته است.

ارتقاء سراهای دانشجویی با حمایت صندوق رفاه دانشجوییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در نشست اساتید حوزه علمیه و دانشگاه گفت: در بازدید سال گذشته رئیس صندوق رفاه دانشجویی و رییس سازمان دانشجویان کشور از سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت مقرر شد که اعتبار ویژه ای برای ارتقاء این سرا ها اختصاص یابد که این مهم با جدیت دنبال شد و سراهای دانشجویی دختران دانشگاه ارتقا یافته است.

وی با اشاره به فرسودگی این بنا ها افزود: با بررسی هایی که انجام شد همه امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی بازسازی و ارتقاء یافت.

کوهستانی ضمن تقدیر از حمایت های ویژه صندوق رفاه دانشجویی و سازمان دانشجویان کشور تصریح کرد: سراهای دانشجویی دانشگاه جیرفت از رتبه پنج به رتبه سه ارتقا یافته است.

همچنین اسماعیلی معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت گفت: شش بلوک سرای دانشجویی دختران در دانشگاه وجود دارد که حدود 20 سال از ساخت آنها می گذرد و نیاز به بازسازی داشتند که با حمایت های هیئت رئیسه دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی بازسازی شدند.

وی افزود: هر بلوک از سراهای دانشجویی حدود 384 مترمربع زیر بنا دارد که در طرح ارتقاء سراهای دانشجویی باز سازی شده اند.

اسماعیلی تصریح کرد: سقف همه سراهای دانشجویی از نوع آزبست سیمانی و همچنین درب و و پنجره های قدیمی و تک جداره بود، با اقدامات صورت گرفته سقف همه سراهای دانشجویی با ورق آلوزینک و عایق پلی اورتان و همچنین درب ها و پنجره ها دوجداره تعویض شده اند.

وی با اشاره به تجهیز سراهای دانشجویی دختران گفت: همه سراها به تخت جدید، اسپلیت های سرد و گرم، قالیچه، کمد، موکت و یخچال تجهیز شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه جیرفت تصریح کرد: در راستای رفاه دانشجویان همه امکانات دانشگاه در حال بروزرسانی است.


انتهای پیام/س

 

امکانات مورد نیاز دانشجویان در سراهای دانشجویی  ارتقاء یافته است

برچسب ها: دانشگاه ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار