سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max در جیب صاحبش آتش گرفت +تصاویر

کاربری اهل ایالت اوهایو از آتش گرفتن گوشی موبایل خود، آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max، در جیب لباسش خبری در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش‌تر مشکلات مختلفی از گوشی‌های اپل منتشر شده بود. ضعف سخت‌افزاری، مشکلات نرم‌افزاری، باگ‌ها و موارد این چنینی، مشکلاتی هستند که ممکن است شما در هنگام استفاده از یک آیفون با آن‌ها دست‌وپنجه نرم کنید اما مشکلی که به تازگی خبر آن منتشر شده، متفاوت است.

به تازگی خبر آتش گرفتن  آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max تعجب بسیاری را برانگیخته است. این اتفاق عجیب برای یک کاربر اپل در ایالت اوهایو رخ داده است که نامش جاش هیلارد است. او مدتی پیش یک آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max خریداری کرده بود که سه هفته پس از خرید، به طرز عجیبی آتش گرفت.

این کاربر پس از این اتفاق با نمایندگی اپل تماس گرفت و پس از شنیدن جواب مناسب تصمیم به شکایت از این شرکت گرفت. البته او پیش از این کار، داستان آتش گرفتن تلفن همراهش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به گفته جاش هیلارد، هنگامی که این اتفاق رخ داد، تلفن همراه او مانند همیشه در جیبش قرار داشت اما به صورت کاملاً ناگهانی گوشی او شروع به داغ شدن کرد و پس از داغ شدن دستگاه، دود سبز و زردرنگی از آن خارج شد.

اما هیلارد در موقعیتی نبود که بتواند سریع لباسش را از تن خارج کند. در مدت زمانی که او به دنبال مکانی خصوصی‌تر برای این کار بود، گوشی آتش گرفت. او توانست به سرعت آتش را خاموش کند اما باز هم صدمه فیزیکی دید زیرا مقدار زیادی از دود حاصل از آتش گرفتن تلفن همراهش را استشمام کرد بود.

هیلارد در حال تشکیل یک پرونده علیه شرکت اپل است که پایه شکایت موجود در این پرونده آسیب‌های فیزیکی و ضربه روحی است. آتش گرفتن آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max و بی‌توجهی نمایندگان این شرکت در اوهایو، موجب شده که هیلارد مجبور به طرح شکایت شود. او می‌گوید تنها جوابی که از نمایندگی اپل دریافت کرده، پیشنهاد یک گوشی جدید است و مطمئناً این پیشنهاد برای چنین اتفاقی کافی نیست. این اولین دفعه‌ای است که خبر آتش‌سوزی آیفون ایکس‌اس مکس- iPhone XS max را می‌شنویم.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

آتش گرفتن آیفون

برچسب ها: فناوری ، اپل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.