سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه اعلام کرد:

همه جاده‌ها باز است/لزوم بستن زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت:تردد روان در کلیه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در جریان است.

صادق حبیب زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،افزود: از نخستین ساعات بارش برف عملیات برفروبی درچندین نوبت در محور ارومیه سرو، ارومیه سلماس توسط راهداران فعال در حوزه انجام گرفته ودر حال حاضر نیز این عملیات در محور ارومیه-مهاباد در حال اجراست.

حبیب زاده با اعلام اینکه به رغم بارش‌های اخیر با همت راهداران و با تلاش شبانه روزیشان و انجام به موقع عملیات برفروبی، تیغه زنی و نمک پاشی هیچ محوری مسدود گزارش نشده است، افزود: این عملیات در محور چهارده شهید به سمت راژان، بند-راژان، بند-زیوه و هم چنین محور هشتیان به سمت دره خورخوره انجام گرفته است.

این مقام مسئول به محور‌های روستایی نیز اشاره کرد و گفت: روستا‌های بالولان، هالولان، حکی، اشکی، آودی و خانقاه مورد عملیات برفروبی قرار گرفته و راه روستا‌ها باز بوده و تردد روستائیان بدون مشکل جریان دارد.

حبیب زاده با اشاره به کثرت بارش‌ها در بخش راژان و رشکان، تاکید کرد: راهداران به صورت آماده باش مشغول عملیات نمک پاشی بوده و صبح امروز شنبه ترافیک عادی و روان در تمامی محور‌ها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه از مردم خواست در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صوت لزوم سفر، لوازم ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/

 

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی ارومیه

برچسب ها: آب و هوا ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.