سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه؛

مسئولین در زمینه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باید دغدغه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:مسئولین در زمینه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باید دغدغه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در نشست همگرایی دستاورد‌های اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که یکی از معظلات بزرگ کشور بوده و همه شهر‌ها هم درگیر این موضوع هستند گفت:مسئولین باید نسبت به این مسئله دغدغه داشته و جوابگو باشند.
 
وی افزود:مقام معظم رهبری هم در نشست با سران در رابطه با آسیب‌های اجتماعی هم به دغدغه داشتن مسئولین در این راستا تاکیید بیشتری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به کتاب نهج البلاغه که امام علی ع هم فرمودند:عهد و پیمان را باید به خودمان یاد آوری کنیم لذا ما هم باید به خودمان یاد آوری کنیم که مسئولیتی داریم و نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت نباشیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال افزود:یکی از دستاورد‌های بسیار عظیم معنوی و فرهنگی کشورمان روحیه شهادت طلبی و ایثارگری جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم است که به عین می‌توان دید.

تاجفر سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به دستور جلسه به بیان مبانی فرهنگی دینی جامعه اسلامی پرداخته و نقش روحانیت را در گسترش و تقویت مبانی دینی و فرهنگی موثر و مفید دانستند .

وی در ادامه ورود کلیه متولیان و مسئولین نخبگان صاحب نظران و جامعه روحانیت را در مسئله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را مهم و ضروری دانست.
 
در پایان این جلسه خانم تاجفر سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پیشنهاد تهیه تقویم فرهنگی اجتماعی برای سال ٩٨ جهت پرهیز از موازی کاری و هدر رفت منابع از طریق شورای فرهنگی عمومی استان را دادند.
 
انتهای پیام/
 
برگزاری نشست همگرایی دستاورد‌های اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.