استاندار آذربایجان غربی؛

خیرین در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند

استانداری آذربایجان غربی گفت:حمایت و مشارکت خیرین در کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا بلای خانمان سوز اعتیاد در جامعه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان امروز همراه با اعضای این شورای در بازدید از مرکز درمان و نگهداری ماده ۱۶ ارومیه واقع در روستای یغمورعلی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که میتوان در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام داد مشارکت و کمک خیرین در کنار نهاد‌های دولتی است چرا که هرجا سازمان‌های مردم نهاد ورود پیدا کردند مشکلات تا حدودی کاهش یافته است.
 
شهریاری ادامه با اشاره به اقدامات این شورا در کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا اعتیاد و همچنین حمایت‌های لازم از بازپرورش یافتگان بعد از ترک از این مراکز گفت:

پرداخت اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی. توسعه ساختمان ترک اعتیاد این مرکز، افزایش پرسنل انتظامی و کادر پزشکی، پرداخت سریع مجوز‌های لازم برای ایجاد مراکز ترک اعتیاد خصوصی، حمایت‌های قضایی از مراکز ترک اعتیاد و افزایش برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این مراکز از دیگر موارد مطرح شده توسط اعضای این شورا در بازدید استاندار بود.
 
انتهای پیام/
 

بازدید استاندار آذربایجان غربی از مرکز درمان و نگهداری ماده ۱۶ ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.