رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با ایجاد پل ارتباطی بین خانه و مدرسه، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نشست هم اندیشی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق ۲۴ گانه آذربایجان غربی صبح امروز در محل سالن شماره دو اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

قلی ابرازه رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش  آذربایجان غربی در این نشست اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مهمترین نهاد‌های کشور، جایگاه اعتقادی و آرمانی دارد.

وی افزود: برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت علاوه بر دستگاه آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان مسئولیت مشترک دارند.

ابرازه گفت: محیط خانواده اولین آموزشگاه فرزندان و سنگ بنای شخصیت انسان در خانواده نهاده می‌شود؛ به همین دلیل موضوع خانواده همیشه در کانون توجه علمای اخلاق و تربیت و صاحبنظران اجتماعی قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: ضرورت دارد مجموعه فعالیت‌ها و سیاست‌ها و برنامه‌هایی که برای تربیت نسل آینده طراحی و اجرا می‌شود، بر اساس بینش و هدفی واحد تعقیب گردد.

وی یاد آور شد: کارشناسان انجمن اولیا و مربیان در مناطق با هماهنگی مدیران آموزش و پرورش نسبت به تقویت و استحکام پیوند خانه و مدرسه برنامه ریزی نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: با ایجاد پل ارتباطی بین خانه و مدرسه، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان خواهیم بود.
انتهای پیام/ح

لزوم افزایش ارتباط خانه و مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.