سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داریوش اول، پادشاه ایرانی به بازی Assassin's Creed: Odyssey اضافه شد +تصاویر

یوبی‌سافت با بسته الحاقی Legacy of the First Blade نشان داد به استفاده از کاراکتر‌های قدیمی ایرانی علاقه‌مند شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Legacy of the First Blade (میراث اولین تیغه) نام اولین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed: Odyssey است که در 3 قسمت ارائه می‌شود و اولین قسمت آن 4 دسامبر انتشار یافت، دو قسمت دیگر با فاصله 6 هفته‌ای منتشر می‌شود. شخصیت اصلی داستان این بسته الحاقی " Darius" داریوش نام دارد، او اولین کسی است که در تاریخ این بازی از تیغه پنهان "Hidden Blade" استفاده کرده و توسط آن خشایارشاه هخامنشی " Xerxes" را به قتل رسانده است. داستان این بسته الحاقی به دیدار شخصیت اصلی بازی  Kassandra" و داریوش در منطقه یونانی نقشه بازی است.

در این بسته الحاقی هیچ منطقه جدیدی به بازی اضافه نمی‌شود و داستان در نقشه اصلی بازی جریان دارد. در این داستان نگاه به گذشته و بازگویی خاطرات استفاده داریوش از تیغه پنهان (hidden blade) و کشتن خشایارشاه نقشی کلیدی دارد و به نوعی یادآور گذشته تیغه پنهان است (باید یادآور شویم که Hidden Blade همواره نقشی کلیدی در داستان سری Assassin's Creed داشته و تاریخ آن برای طرفداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است) که از این نظر به بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Origins با نام Hidden Ones شباهت زیادی دارد، یوبی‌سافت قول داده داستان این بسته الحاقی طرفداران را به حیرت، خنده و گریه بازدارد.

دشمنان شما Legacy of the First Blade شاخه ای از گروه Order of Ancients هستند که با نام مار‌ها هم شناخته می‌شدند و در Origins برای کاراکتر Bayek هم دردسر ایجاد می‌کردند. در این داستان گروه‌های ایرانی بسیاری از داریوش به علت کشتن خشایارشاه نفرت دارند و به دنبال قتل او هستند.

شرکت یوبی‌سافت کار فوق‌العاده ای با ارائه این بسته الحاقی رایگان انجام داد. اضافه نمودن داستان‌های جانبی قوی با کاراکتر‌هایی قدرتمند که سرگذشت تیغه‌مخفی را بازگو می‌کنند و ایجاد فضا‌سازی ایرانی کهن که سال‌هاست درخواست طرفداران این بازی در سراسر دنیا است نشان‌گر آن است که یوبی‌سافت به خوبی ظرفیت‌های بازی خود را می‌شناسد و علاوه بر داستان اصلی جذاب و طولانی از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و به خواسته‌ کاربران خود نیز اهمیت می‌دهد.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

پر رنگ‌تر شدن کاراکتر‌های ایرانی با اضافه شدن داریوش اول به Assassin's Creed: Odyssey

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۷:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
عالیه داریوش به یونان پناه می بره و سربازان هخامنشی به یونان میان تا داریوش رو بکشند والکسیوس و کاساندان در این مسیر به داریوش کمک می کنند
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۸ تير ۱۴۰۱
عالی ولی حیف که تو ایران نیست