سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اکتشافات معدنی کشور:

تهران بهمن ماه میزبان دومین نمایشگاه اکتشافات مواد معدنی است

گل‌محمدی گفت: دومین نمایشگاه تخصصی اکتشافات مواد معدنی در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع در روز‌های ۸ تا ۱۰ بهمن ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گل‌محمدی معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در حاشیه نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی اکتشاف مواد معدنی گفت: برنامه‌ریزی برگزاری دومین دوره نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشاف موادمعدنی کشور و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران و شرکت ملی صنایع مس ایران انجام شده است و دومین نمایشگاه تخصصی اکتشافات مواد معدنی در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع در روز‌های ۸ تا ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در ادامه گفت: انتقال فناوری و توسعه مدیریت تخصصی در اکتشافات از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه اکتشاف مواد معدنی است.

گل محمدی افزود: این نمایشگاه با محوریت ضرورت بازنگری و بروزآوری استراتژی اکتشاف، تسهیل قوانین و دستور العمل‌های اکتشاف، استفاده از تکنولوژی و دانش روز در حمایت از طرح‌های نو آورانه و خلاقانه و توانمند سازی منابع انسانی برگزار می‌شود.

معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: برای توسعه اکتشافات معدنی لوازم و زیرساخت‌هایی نیاز است که تاکنون فقط برای مناطق خاصی از کشور فراهم بوده است.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون بیش از پنج میلیون متر حفاری برای ذخایر معدنی کشور انجام شده که در مقایسه با کشوری پیشرو در عرصه معدنی همچون استرالیا که سالیانه پنج تا ۶ میلیون متر حفاری دارد، ناچیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معدن ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.