سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انزوای آمریکا در برابر کشور‌های دیگر در زمینه آب و هوا

دیوید اتنبرو، مستندساز و طبیعت شناس انگلیسی گفت آمریکا در زمینه مقابله با تغییر شرایط اقلیمی در برابر کشور‌های دیگر منزوی شده و کاملا مشخص است که مشکل کجا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دیوید اتنبرو، مستندساز و طبیعت شناس انگلیسی گفت آمریکا در زمینه مقابله با تغییر شرایط اقلیمی در برابر کشور‌های دیگر منزوی شده است.

دیوید اتنبرو گفت: «دولت آمریکا در برابر کشور‌های دیگر منزوی شده است و کاملا مشخص است که مشکل کجا است. آنچه که لازم است انجام شود، بسیار ضروری است. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که به هر دلیلی و با هر سازوکاری این روند در آمریکا تغییر یابد.»

وی با اشاره به کنفرانس آب و هوایی گفت: «شاید چنین کنفرانس بزرگی برای این باشد که مردم جهان با مشکلات روزانه بیابان زایی، آتش سوزی و توفان روبرو و در این زمینه نگران هستند. شما می‌توانید با استفاده هشتگ" صندلی خودتو بگیر" بگویید که درباره این وضعیت چه احساسی دارید و احساس شما درک خواهد شد.»

اتنبرو گفت: «باید احساسات مردم جهان درک شود و باید بر روی مسئولان کشور تاثیر گذار باشند.»

وی گفت: «من به آلاسکا و قطب جنوب رفتم. وقتی که نخستین بار از آنجا فیلم می‌گرفتم، کاملا یخچال طبیعی را کنار هم می‌دیدم و وقتی که یک دهه یا بیشتر برگشتم دیدم برخی از این یخچال‌های طبیعی ذوب شدند. چرا؟ این به خاطر تغییر شرایط آب و هوایی است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.