سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط اعضای تیم کشتی سوریه

اعضای تیم کشتی سوریه با حضور بر سر مزار شهدا یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سرهنگ محرم نشاطی فرمانده بسیج ورزشکاران با اشاره به رشادت‌های مدافعین حرم افزود: مدافعین حرم با حضور در میادین مبارزه با تکفیری‌ها با تاسی از سالار شهیدان سر و خون خود را اهدا کردند تا یک آجر هم از حرمین شریفین امام حسین (ع) و یاور باوفایش حضرت عباس (س) و ام امصایب زینب کبری (س) کم نشود.
 
وی افزود: شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق تا آخرین قطره خون خود در مقابل جبهه کفر و تکفیر مقاومت کردند تا نشان دهند جوانان برخواسته از مکتب عاشورا بر سر اعتقادات خود حاضرند حتی جان خود را فدای امام شهیدشان کنند و در این راه ذره‌ای ترس و واهمه به خود راه ندهند.
 
نشاطی با اشاره به حضور کشتی گیران سوری بر سر مزار شهدا و ادای احترام آن‌ها گفت: قدرشناسی سوری‌ها از رشادت‌های شهدای مدافع حرم نشان از آن دارد که خون این شهدا در سوریه و تفکر سوری‌ها جاری و ساری است و سوری‌ها نشان دادند که می‌دانند به برکت همین خون شهداست که امروز حرمین شریفین و کشور‌های عراق و سوریه در امنیت نسبی به سر می‌برند.
 
گفتنی است این مراسم به همت بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان، هیات کشتی استان و کمیته ورزشی نویسان خانه مطبوعات استان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط سوری ها

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.