رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: تیم کشتی آزاد ایران"الف" بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،کیومرث پورایراندوست رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت:شامگاه چهارشنبه در نخستین روز رقابت‌های بین المللی  تیم کشتی آزاد ایران الف. با برتری هشت بر ۲ مقابل تیم منتخب آذربایجان غربی بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام نقره‌ای نیز به آذربایجان غربی رسید؛ در دیدار رده بندی نیز تیم کشتی آزاد ایران الف. با برتری ۶ بر چهار مقابل تیم ملی جمهوری آذربایجان بر سکوی سوم ایستاد.
 
وی ادامه داد:تیم‌های آزاد و فرنگی ترکیه که با ترکیبی از کشتی گیران نوجوان در چهاردهمین دوره از این مسابقات حضور یافته است، به دلیل محدودیت‌های قانونی / و اختصاص رقابت‌ها به رده جوانان/ نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند و به برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم میزبان بسنده می‌کند.
 
رئیس هیئت کشتی استان گفت:در این دوره از رقابت‌ها هشت تیم خارجی و هشت تیم از کشورمان حضور دارند که شامل تیم‌های آزاد و فرنگی جمهوری آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، سوریه، ۶ تیم از ایران و ۲ تیم از آذربایجان غربی است.
 
وی بیان کرد:«چارلز ویلت» داور المپیکی از کشور آفریقای جنوبی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی بر این رقابت‌ها نظارت می‌کند و ۱۴ داور بین المللی درجه یک و ۲ هم برای قضاوت در این مسابقات حاضر هستند.
 
پورایراندوست افزود:بر اساس اعلام فدراسیون، تیم‌های ملی فرنگی و آزاد ایران با ۶۰ ورزشکار در قالب ۶ تیم در اوزان ۱۰ گانه در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد شرکت دارند.

انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات بین المللی جام شاهد در ارومیه

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.