رئیس چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها از استقبال بی نظیر اهالی رسانه و مطبوعات با شرکت ۶۰۴ اثر در این جشنواره خبر داد.

شرکت ۶۰۴ اثر در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعاتمجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها،گفت: در این دوره از جشنواره ۱۷۱ نفر، تعداد ۶۰۴ اثر خود را از استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت کردند.

جوادیان زاده  افزود: یزدی‌ها با ارسال ۴۰۳ اثر بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشتند و پس از استان فارس با ۱۵۶ اثر و استان کرمان با ۴۵ اثر در رده‌های بعدی میزان مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها، قرار دارند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان از بخش اصلی این جشنواره، گفت: از ۶۰۴ اثر ارسال شده، ۴۲۰ اثر در بخش اصلی و ۱۸۴ اثر در بخش ویژه شرکت داشتند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است:  چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها، با نام فرخی یزدی و با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی خانه مطبوعات یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و مشارکت دستگاه‌های استانی با داوری دفتر مطالعات و برنامه ریزی‌های رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

۶۰۴ اثر به چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار