سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمتی: نمی‌دانستم قرار است از عمران زاده تجلیل شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من اصلا نمى دانستم از عمران زاده تجلیل شده و در حال حاضر این موضوع را از شما متوجه شدم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدى رحمتى پس از پايان ديدار استقلال و صنعت نفت آبادان درباره اينكه عمران زاده از عدم حضور بازيكنان در مراسم تجليلش ابراز گلايه كرده گفت: من اصلا نمى دانستم از عمران زاده تجليل شده و در حال حاضر اين موضوع را از شما متوجه شدم .

ادامه رحمتى :شرايط سختى داشتيم اما خدا را شكر توانستيم با بچه ها صحبت كنيم و بهتر از قبل شديم اما باز هم اين تيم كار دارد و نياز به تمرين و هماهنگى داريم .

رحمتی در مورد شرایط باشگاه استقلال گفت: در تيم ما شرايط گل و بلبل نيست. در تيم هاى ديگر اتفاقى مى افتد. اول فصل ٢٠ درصد پول گرفتيم و فكر كنم ٤ يا ٥ ماه هست كه دريافتى نداشتيم. از فتحى تشكر مى كنم كه شب گذشته به اردو آمد و با بچه ها حرف زد. بچه هاى ما حجب و حيا مى كنند كه حرف نمى زنند و اصلا مصاحبه نمى كريمى دوست داريم مسائل در تيم خودمان حل شود.

رحمتى بيان كرد: از حامى مالى خواهش مى كنم به خاطر شرايط سخت و بدهى هايى كه داشتيم ما را حمايت كنند. وضعيتمان دوباره مثل سال قبل مى شود و از وزير ورزش و جوانان مى خواهم از ما حمايت كند و به حامى مالى فشار بياورد تا پول به باشگاه تزريق شود. بازيكنان تحت فشار هستند و اميدوارم ٢ بازى باقى مانده تا نيم فصل را به اتمام برسانيم.

او درباره وضعيت استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظرم اين گروه تكرارى شده و هر سال همين قرعه هاست. با همت بچه ها و جذب بازيكنان جديد انشاالله سر بلند از مسابقات بيرون بياييم.

او ادامه داد: مشكلى با عمران زاده نداريم اما واقعا نمى دانستم امروز از او تجليل مى شود.


بیشتر بخوانید: 

تيموری: در نيم فصل دوم برای قهرمانی بازی خواهيم كرد

طاهری: هفته به هفته بهتر می شويم

سرجیو: با هدف کسب تساوی وارد زمین شدیم


انتهای پیام/

صحبت های رحمتی بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.