سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی روند توسعه گردشگری در شهرستان دلیجان

با حضور مدیرکل گردشگری استان مرکزی روند توسعه گردشگری در شهرستان دلیجان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ روند توسعه گردشگری و مشکلات صنعت گردشگری شهرستان دلیجان درجلسه ایی با حضور مدیرکل گردشگری استان مرکزی وفرماندارشهرستان دلیجان بررسی شد.

ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان مرکزی دراین جلسه، شهرستان دلیجان را با دارا بودن ۴منطقه ویژه گردشگری یکی ازپتانسیل‌های ویژه گردشگری استان دانست.

ایزدی افزود: برای ارتقا صنعت گردشگری دردلیجان حمایت و هم افزایی نهاد‌ها و سازمان‌های متولی در حوزه گردشگری را خواستاریم.

سلیمانی فرمانداردلیجان هم دراین جلسه با انتقاد از نحوه بهره برداری از غارنخجیر درسال‌های اخیر، خواستارواگذاری بهره برداری این غار به شرکت توسعه وعمران شهرستان دلیجان شد.

سلیمانی افزود: شهرستان دلیجان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان مرکزی به استان اصفهان پذیرای طیف زیادی مسافر و گردشگر است و باید با برنامه‌های هدفمند ضمن تقویت زیرساخت‌ها در زمینه ماندگاری گردشگران تلاش کرد.

وی اضافه کرد: این شهرستان توان جذب حداکثری گردشگران را دارد، اما باید مباحث زیرساختی این صنعت تامین شود و وجود راه‌های ارتباطی مناسب و فضایی برای ماندگاری گردشگران از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

جلسه بررسی توسعه و مشکلات صنعت گردشگری شهرستان دلیجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.