در نشستی در شهرستان محلات راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های محلات بررسی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در نشست مشترک مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان مرکزی با فرماندار شهرستان محلات، راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ای اقتصادی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان بررسی شد.

قمری فرماندار محلات در این جلسه معرفی توانمندی‌های بالای صنعتی و گردشگری این شهرستان انحصاری در کشور گفت: این شهرستان در تولید و صادرات سهم قابل توجهی دارد.

قمری با قدردانی از معرفی توانمندی‌های شهرستان محلات در شبکه محلات خواهان تقویت دفتر خبری صدا و سیما در محلات توجه بیشتر رسانه استانی به این شهرستان شد.

پخش بیش از ۲ هزار دقیقه برنامه از شهرستان محلات در شبکه آفتاب در ۷ ماه اول سال

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به معرفی قابلیت‌های بخش‌های مختلف شهرستان محلات از شبکه افتاب گفت: صداوسیمای استان مرکزی در ۷ ماهه نخست سال ۹۷ امسال بیش از ۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلوزیونی و خبری از این شهرستان محلات پخش کرده است.
امیر هوشنگ آذردشتی افزود: بازهم شبکه آفتاب آمادگی دارد با هدف حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در شهرستان محلات برنامه‌هایی از ظرفیت این شهرستان تولید و پخش کند.

مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان مرکزی در سفر به شهرستان محلات ضمن دیدار از توانمندی‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان با خانواده شهید مهدی رجبی دیدارو از صبر و شکیبایی خانواده به خصوص مادر این شهید تجلیل کردند.

بررسی راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های محلات

انتهای پیام/ج

برچسب ها: صداوسیما ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.