مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی تقویت دفاتر خبری وحضور در شهرستان‌ها را از اولویت‌های صداو سیمای استان مرکزی عنوان کرد.

آذردشتی مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی در حاشیه سفر به شهرستان دلیجان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تقویت دفاتر خبری وحضور در شهرستان ها‌ی این استان را از اولویت‌های رسانه استانی عنوان کرد.

آذردشتی به تلاش برای تکمیل پوشش دیجیتال در سطح استان مرکزی اشاره کردو تکمیل ۱۰۰ درصدی سیگنال رسانی دیجیتال را هم از اولویت‌های شبکه آفتاب برشمرد.

وی برعزم صداوسیما برای کیفیت بخشی به برنامه‌ها تاکیدکرد وظرفیت‌های بالای شهرستان دلیجان را هم مناسب برای تولید برنامه‌های رادیویی وتلویزیونی دانست.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی کمبود منابع مالی وانسانی را از مشکلات پیشروی مدیریت صداوسیما عنوان کرد وخواستار مشارکت همه دستگاه‌های استان درمعرفی این شهرستان پرظرفیت شد.

ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان دلیجان فرصتی برا تولید برنامه‌های فاخر

حجت الاسلام کرامتی امام جمعه دلیجان هم با قدردانی از صداوسیمای استان مرکزی در پوشش مناسب جشنواره قرآنی گل‌های محمدی وفاطمی با برشمردن ظرفیت‌های فرهنگی قوی شهرستان دلیجان خواستار سرمایه گذاری صداوسیما در تولید محتوی وآثار فاخر شد.

حجت الاسلام کرامتی افزود: وجود مفاخر علمی ومذهبی همچون فاضلین نراقین ورتبه برترجوانان این شهرستان درجشنواره‌های قرآنی نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان در بخش فرهنگی دینی دانست.

فرماندار دلیجان هم با قدردانی از صداوسیمای استان مرکزی در پوشش مطلوب رویداد‌های خبری ومناسبت‌های فرهنگی، مذهبی شهرستان خواستار نگاه ویژه به این شهرستان شد.

سلیمانی شهرستان دلیجان را نگین پرب‌های استان مرکزی نامید و وجود شهرتاریخی نراق درکنار غار نخچیر وجاذبه‌های طبیعی بی شمار ونیز موقعیت جغرافیایی ویژه، این شهرستان را مناسب برای معرفی به گردشگران داخلی وخارجی دانست ونقش صداوسیما را دراین موضوع مهم ارزیابی کرد

ظرفیت‌های گردشگری دلیجان سوژه‌های خوب برنامه سازی

اسماعیلی شهردارنراق نیز دراین جلسه با معرفی جاذبه‌های گردشگری وتاریخی این شهر خواستار معرفی بیشتر این جاذبه‌ها توسط رسانه استانی شد.

مدیرکل ومعاونان صداوسیمای استان مرکزی در سفربه شهرستان دلیجان درجلسه هم اندیشی با حضور فرماندار، امام جمعه وجمعی از مسئولان شهرستان دلیجان پتانسیل‌های فرهنگی وبرنامه سازی این شهرستان را بررسی کردند.

مدیرکل ومعاونان صداوسیمای استان مرکزی همچنین ضمن دیدار وگفتگو با خانواده شهید جعفرکمره ایی مسئول عملیات سپاه جندالله سردشت که درسال ۶۷ از بافت تاریخی نراق هم دیدن کردند.

تقویت دفاتر خبری وحضور در شهرستان‌ها از اولویت‌های صدا و سیمای استان مرکزی

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.