رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک از بهره برداری از فاز دوم این بیمارستان تا پایان آبان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همتی رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در حاشیه بازدید مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای استان مرکزی از فاز دوم این بیمارستان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با کمک خیرین فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان غرب کشور تاپایان آبانماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

همتی افزود: به دلیل حجم مراجعات برای درمان بیماری‌های سرطانی مدیریت این بیمارستان در سال ۹۳ تصمیم گرفت فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری را با ظرفیت ۹۶ تخت احداث کند که خوشبختانه با کمک چشمگیر خیرین و پیگیری‌های مکرر مجمع خیرین بیمارستان، این پروژه در مدت سه سال ساخته شد و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی و هزینه ۶ میلیارد تومانی رو به پایان است و تا پایان آبانماه آماده خدمات رسانی به بیماران است.

وی اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در اوایل سال ۹۶ کلنگ احداث بخش کودکان سرطانی آیت الله خوانساری زده شد و علاوه بر آن پیگیری برای ساخت فاز سوم این بیمارستان هم در دست انجام است

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک ادامه داد: دستگاه‌های مختلف هم با یاری و تجهیز به تکمیل این پروژه کمک کردند و هر کدام در راستای رسالت سازمانی خود به نوعی در این پروژه سهیم بودند.

طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مجمع خیرین سلامت استان مرکزی هم در این نشست با قدردانی از یاری صداو سیما در ترغیب خیران گفت:اگر تلاش صداو سیمای استان مرکزی نبود فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اجرایی نمی‌شد.

طاهر احمدی از صداو سیما خواست با بهره گیری از ایام عزای حسینی و تشریح اهمیت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان آیت الله خوانساری کمک‌های خیران را به تکمیل این بیمارستان هدایت کنند.

قربانی جم مدیر کل صداو سیمای استان مرکزی هم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت عمرانی فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری، انعکاس اقدامات خداپسندانه خیرین را از رسانه استانی و ملی ضروری دانست و افزود: از طریق رسانه مشکلات و سختی‌های بیماران را در کنار کمک‌های خیرین به مردم نشان خواهیم داد.

مدیرکل معاونین و مدیران صداوسیمای استان مرکزی به همراه مجمع خیران سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری و استان مرکزی ضمن بازدید از مراحل ساخت فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری با حضور بر بالین بیماران بستری در این بیمارستان از آنان عیادت و دلجویی کردند.


انتهای پیام / ج

بازدید مدیران صداو سیمای استان مرکزی از بیمارستان آیت الله خوانساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.