مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از تدارک ویژه این شبکه برای چهلمین سال پیروزی انقلاب خبرداد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در مراسم رونمایی از سامانه تعاملی آفتاب انقلاب از تدارک ویژه این شبکه برای چهلمین سال پیروزی انقلاب خبرداد.

آذردشتی افزود: ویژه برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های آن، پیش بینی شده است که با مشارکت ادارات و نهاد‌های استان مرکزی تولید و پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه تعاملی آفتاب انقلاب در پیام رسان سروش یکی از این ویژه برنامه هاست هدف از راه اندازی این سامانه را انعکاس تولیدات رسانه‌ای و انتشار عملکرد دستگاه‌های اجرایی در چهار دهه انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ارتباط مستقیم مردم  با صدا و سیما ی استان مرکزی در  سامانه تعاملی آفتاب 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه این سامانه جدید تعاملی است ادامه داد: در این سامانه مردم می‌توانند به صورت مستقیم با صدا و سیما در ارتباط باشند و عکس‌ها، فیلم‌ها، دلنوشته‌ها و خاطرات خود با موضوع انقلاب اسلامی را برای نشر در فضای مجازی ارسال کنند.

بختیاری فرماندارشهرستان اراک هم در این مراسم با اشاره به رسالت سنگین صدا و سیمای استان مرکزی در تدوین و انعکاس کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواست در زیمنه جمع آوری اطلاعات و آمار مستند با شبکه آفتاب همکاری کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.