سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکر بسیجی فراتر از مرزهای ایران رفته است

امام جمعه شهرستان زرند گفت:به کوری چشم دشمنان تفکر بسیجی ایران اسلامی امروز فراتر از مرز‌ها رفته و مردمان کشور‌های عراق و سوریه و.. با تشکیل بسیج و نیرو‌های بسیجی توانسته‌اند بر دشمنان خود پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان این مطلب و گرامیداشت هفته بسیج برضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهنمود‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، تفکر بسیجی مرز‌های جغرافیایی را در نوردیده و این تفکر توانسته کمر استکبارجهانی را بشکند.

وی افزود: بسیج مجموعه‌ای از افراد متعهد و متخصص است که نسبت به بیت المال کم خرج و در جامعه پرکار و خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار‌های خود قرار دادند بنابراین همه ما باید بسیجی فکر کنیم، بسیجی کار کنیم و به بسیجی بودن خودافتخار کنیم.

وی گفت: هرجا تفکر و اندیشه بسیجی وارد میدان شد، پیروزی‌های بسیار چشمگیری به همراه داشت که این تفکر بسیجی وقتی به کشور‌های منطقه منتقل شد، آن‌ها را هم از شر دشمنان خود نجات داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با اشاره به توطعه‌های دشمنان در خدشه وارد کردن به انقلاب در چهلمین سال انقلاب بر لزوم داشتن بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان تاکید کرد وگفت: به لطف خداوند و به برکت خون شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری روز به روز شاهد شکوفا شدن و پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم لذا باید قدردان کشور و شرایط خود باشیم؛ باید بدانیم روزگاری همین آمریکایی‌ها برای ماموریت خود در ایران حق توحش می‌گرفتند و هیچ کس حتی اجازه چپ نگاه کردن به سگ آن‌ها را هم نداشتند.

وی با بیان اینکه امسال جشن‌های مردمی و مذهبی چهل سالگی انقلاب را پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم افزود:ضرورت دارد دست آورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی و. بخوبی به آحاد مختلف جامعه بویژه نسل جوان منتقل شود و وضعیت قبل و بعد مناطق مختلف مقایسه و بررسی شود.

در ادامه این جلسه حبیب الله خنجری فرماندار زرند بر معرفی دستاورد‌های چهار دهه انقلاب به مردم و نسل جوان تاکید کرد و با اشاره به تلاش دشمنان نظام که با خیال واهی خود در صدد برهم زدن و کمرنگ جلوه دادن چهلمین سالگرد انقلاب هستند، اظهار داشت: دهه فجر امسال از اهمیت بسیارفوق العاده‌ای برخوردار است چرا که بعد فشار‌های خارجی دارد و دشمن می‌خواهد با تزریق ناامیدی به مردم، عملکرد ۴۰ ساله مسئولین نظام را ضعیف نشان دهند، که برای مقابله با توطعه دشمنان بایستی مسئولین نظام در کنار مردم دهه فجر امسال را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنند.

فرماندار زرند بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تکلیف و وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست وافزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دستاورد‌های نظام را برای اقشار مختلف مردم بازگو کنند.

دراین جلسه  علی حسینیان عضو شورای فرهنگ عمومی، با اشاره به اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرشور و به صورت مردمی برگزار شود، لزوم به کارگیری قشر‌های مختلف جامعه در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بهره گیری از زبان هنر برای بیان دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی را بسیارضروری و با اهمیت دانست.

در پایان این نشست اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در برگزاری هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر پرداختند.

انتهای پیام /ی

برنامه ریزی برای دهه فجر در زرند

برچسب ها: سپاه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.