جلوی این اتومبیل مجهز به مکندههای هوا است که تقلیدی از مدل Huracán GT3 EVO به حساب میآید، همچنین ظاهری مسابقهای مانند هود روی کاپوت دارد و بال عقب از مدل Huracán Super Trofeo EVO الهام گرفته شده است. طراحی عقب این اتومبیل دارای یک اسپویلر بزرگ فیبر کربنی همراه با سه تنظیمکننده مکانیکی است. کاور شیبدار موتور عقب دارای 12 دریچه هوا برای خنک کنندگی موتور است.
موتور SC18 دارای ظرفیت 6.5 لیتری همراه با 12 سیلندر است که نیروی 759 اسببخار (566 کیلووات) و گشتاور 720 نیوتن/متر تولید میکند. این به آن معناست که قدرت این مدل برابر با کوپه Aventador SVJ است که 0 تا 100 را در 2.8 ثانیه طی میکند و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت را داراست. همچنین این موتور به گیربکس بهینهسازی شده 7 سرعته ISR متصل است. لامبورگینی به عملکرد بقیه اجزای این اتومبیل اشاره نکرده است.
از آنجایی که این اتومبیل توسط تیم مسابقات لامبورگینی ساخته شده، تعجبی ندارد که بسیار سبک باشد. البته وزن آن اعلام نشده ولی با توجه به فیبر کربن و دیگر مواد سبک به کار رفته در بدنه این اتومبیل، وزن سبک آن واضح است.
رنگ این اتومبیل بنا به درخواست مالک آن با دو طیف رنگ طوسی و قرمز طراحی شده و طراحی داخلی آن نیز دارای دو طیف رنگ (مشکی و قرمز) میباشد و پوشش داخل کابین به همراه صندلیها از نوعی چرم خاص(Alcantara) و به رنگ مشکی است که با دوخت قرمز، طراحی زیبایی به داخل اتاق این اتومبیل داده است.
هر چند SC18 یک اتومبیل مسابقهای محسوب میشود اما دارای مجوز قانونی برای استفاده شهری و بینشهری نیز است. این مجوز قطعاً یک امتیاز محسوب میشود و ما را مطمئن میسازد که این اتومبیل بیش از آنچه فکر میکردیم مورد استفاده قرار میگیرد.
در ادامه تصاویر این اتومبیل را مشاهده میکنید:
بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد
انتهای پیام/