سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور‌های همسایه در استان مرکزی

سومین همایش "فرصت‌های سرمایه گذاری وصادراتی استان مرکزی" در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و صادراتی استان مرکزی به کشور‌های همسایه با محوریت کشور ها‌ی افغانستان، قزاقستان، ارمنستان و ازبکستان با حضور سرمایه گذاران و تجار استان مرکزی وبه همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه روح الله صبح امروز در شهر اراک برگزار شد.

اکرم پاکدل استاد دانشگاه و کارشناس و مشاور سرمایه گذاری در تجارت بین الملل، در این همایش گفت: اتحادیه HCI عالی‌ترین مقام تصیم گیرنده برای ایجاد پشتیبانی، تشویق و توسعه سرمایه‌های داخلی و خارجی در کشور است که می‌تواند راه تجارت و بازرگانی را تسهیل کند.

پاکدل افزود: در بین کشور‌های همسایه، افغانستان علیرغم نگاه افکار عمومی، بازار هدف بزرگ است و این سرزمین بکر اقتصادی محلی برای سازندگی و سرمایه گذاری است.

لطیفی مسئول برگزاری این همایش هم در حاشیه این همایش در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: استان مرکزی فرصت‌های مناسبی برای صادرات دارد و تجار و سرمایه گذاران با بهره برداری از این همایش و راهکار‌های اقتصادی می‌توانند بازرگانی سودمندی را داشته باشند تا فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغال در استان مرکزی ایجادشود.

لطیفی افزود: همایش امروز که شامل ۲ کارگاه عمومی و یک کارگاه تخصصی و یک کارگاه خاص شرکت‌های مدیریت صادرات استان مرکزی است با هدف متصل کردن تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان مرکزی به شرکت‌های مدیریت صادرات برگزار شد.

وی با بیان اینکه کشور‌های افغانستان، قزاقستان، ارمنستان و ازبکستان با توجه به قرابت فرهنگی که دارند فرصت‌های بسیار خوبی برای مصرف کالا‌های ایرانی هستند اضافه کرد: این سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان مرکزی پس از همایش فرصت‌های سرمایه گذاری کشور‌های روسی زبان و عربی زبان است.

انتهای پیام/ج

برگزاری همایش "فرصت‌های سرمایه گذاری وصادراتی استان مرکزی" در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.