سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع کاستی‌های کشور با روحیه و تفکر بسیجی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین: با ترویج روحیه بسیجی مشکلات و موانع پیش‌روی جامعه را با سربلندی پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ مسعود اکبری در جمع کارکنان شرکت گاز و بهزیستی نایین با اشاره به اینکه هفته بسیج بهانه‌ای برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدا است گفت:: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی درهمه زمان‌ها و مکان‌ها حافظ همه دستاورد‌های بزرگ انقلاب بوده و هر کس بر سر سفره این انقلاب نشسته مدیون این بسیجیان و شهدا است.

وی ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن به هفته بسیج افزود: دشمنان به دنبال بر هم زدن وحدت مسلمانان جهان هستند و همکاری، وحدت و همگرایی بیش از پیش مردم به عنوان بسیجیان سرافراز زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد و باید تلاش بکنیم در جامعه وحدت، اتحاد، همدلی، صمیمیت و یکرنگی را ترویج بدهیم.

فرمانده سپاه نایین با بیان اینکه بیشترین جنگ در بین ملت‌های مسلمان صورت گرفته اظهار نمود: دشمنان در طول تاریخ اسلام با برپایی جنگ در کشور‌های اسلامی و تبدیل کردن این جنگ به نام مسلمان، با مسلمان شروع به قتل عام مسلمانان کردند.

سرهنگ اکبری در ادامه به کارشکنی‌های دشمن در ایام اربعین اشاره و تصریح نمود: دشمن در ایام اربعین سعی کرد تا وحدت بین مسلمانان را در راهپیمایی عظیم اربعین با تفرقه افکنی‌ها خدشه دار کند درصورتی که امروز مسیری را امام حسین بعد از ۱۴۰۰ سال برای همه ما گشوده که وحدت و همدلی مسلمانان جهان به ظهور حضرت مهدی (عج) منتهی خواهد شد.

وی افزود: دین‌هایی امروز در جهان با روشنگری‌هایی که برگرفته از انقلاب اسلامی بیدار شدند و این بیداری اسلامی که در سراسر دنیا سایه افکنده از برکت قیام و عملکرد حضرت امام خمینی و انقلاب ایشان است.

فرمانده سپاه نایین با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با توطئه‌های خبیثانه خود سعی در از بین بردن این نظام در طول چهل سال گذشته داشتند که به خاطر بصیرتی که مردم بسیجی و همیشه در صحنه داشته توطئه‌های دشمنان به رویا تبدیل شده است.

سرهنگ اکبری با تاکید بر اینکه نباید از قطار انقلاب اسلامی پیاده شویم بیان نمود: باید مراقب باشیم که از مسیر خط انقلاب و مقام معظم رهبری بیرون نرویم چرا که باید پشت سر خط مقام رهبری حرکت کنیم تا انقلاب اسلامی ایران به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود.

وی در پایان اضافه کرد :امروزدر کشور کاستی‌هایی وجود دارد که باید همه آحاد مردمی و مسئولان بسیجی وار با آسیب شناسی و بررسی راهکار‌ها در رفع آن‌ها تلاش کنیم و امیدواریم با ترویج روحیه بسیجی به معنای واقعی کلمه مشکلات و موانع پیش‌روی کشور را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/پ

 

 مشکلات و موانع پیش‌روی جامعه

برچسب ها: استانداری ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.