فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نشان دادن ظرفیت‌های اقشار مختلف در بسیج مردمی، باعث تقویت نظام، جذب نخبگان جامعه به بدنه آن شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین در نشست خبری هفته بسیج گفت: بسیج در میان اقشار مختلف از جمله اصحاب رسانه و بسیاری دیگر از قشر‌های فعال جامعه، حضور پیدا کرد به همین خاطر رسانه‌ها می‌توانند پل ارتباطی خوبی میان خانواده‌ها با پایگاه‌های بسیج باشند و فضای جامعه را به به سمت اعتماد و همدلی هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و رسانه در کنار هم توطئه دشمن را خنثی می‌کنند افزود: با وجود دشمنی‌های گسترده نظام استکبارعلیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، روز به روز قدرتمند‌تر شده و اکنون با استفاده از نیرو‌های مردمی در قالب بسیج در حوزه‌های مختلف به خوبی در مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.

این فرمانده با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مردم را به حضور در بسیج تشویق کنند، اظهار نمود: رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در جذب مردم به جهت همراهی آن‌ها با بسیج دارند و بر اساس رسالت خود باید با نمایش توانمندی‌های اقشار مختلف بسیج، مردم را به سمت حضور یافتن در برنامه‌های متنوع این نهاد برآمده از دامان انقلاب، تشویق کنند.
وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا بر لزوم ایجاد روحیه، امید و همراهی بیشتر مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه و اهتمام بیشتر جهت آن ورزیده شود.

سرهنگ اکبری در ادامه با اشاره به ۱۰۷ برنامه پیش بینی شده برای هفته بسیج تصریح نمود: نشست روشنگری، کارگاه افزایش و راهی به سوی زندگی بهتر، افتتاح هیئت دانش آموزی، نشست روشنگری با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب، اردوی تفریحی فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اکران فیلم‌های سینمایی، نهضت روشنگری، غباروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی، ایستگاه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، دوره توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین، دیدار با پیشکسوتان بسیج، کارگاه خانواده با عنوان اخلاق اقتصادی، تقدیر از بسیجیان فعال و ورزشکاران نمونه، مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی جبهه مقاومت همچنین تجمع بسیجیان و رژه موتوری برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه را هفته بسیج نامگذاری نموده اند.

انتهای پیام/ف

نشست خبری هفته بسیج در اصفهان

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.