سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارآفرینان برتر اصفهان تجلیل می شوند

مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از برگزاری دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان در روز ۲۹ آبان‌ماه امسال در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان سید کمال الدین میرهادی مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد : پس از بررسی مدارک و طرح‌های افراد شرکت‌کننده در این جشنواره ، در نهایت هفت نفر به عنوان کارآفرینان برتر استان اصفهان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شده و یک نفر نیز به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.
وی افزود : این جشنواره با حضور مقامات و مسئولان استانی، ملی و کارآفرینان استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط، مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت : هفته جهانی کارآفرینی در سراسر دنیا با این عنوان برگزیده شده و چهار سال است که در کشور ما نیز به‌منظور گرامیداشت این هفته رویدادهای مختلفی در طول این هفته توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌شود.

میرهادی افزود : گرامیداشت این هفته اولین‌بار در استان اصفهان انجام گرفت ، در سال‌های بعد استان‌های دیگر نیز برای بزرگداشت این هفته برنامه هایی درنظر گرفتند که درنهایت وزارت‌خانه متبوع نیز برای هر روز عنوانی را مشخص کرد.

وی گفت: بیش از ۶۰ برنامه با محوریت کارآفرینی در قالب رویدادهای مختلف، نشست تخصصی، همایش و کارگاه در طول این هفته برگزار می‌شود که مهم ترین آن جشنواره کارآفرینان برتر اصفهان است.

انتهای پیام/م

جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر در اصفهان برگزار می شود

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.