هر کار آفرین با کسب و کار کوچک 10 تا 100 فرصت شغلی ایجاد می کند.

دبیر جشنواره کارآفرینی راهکار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت : این جشنواره با هدف ارائه راهکار و انگیزه به آنها و تجاری سازی ایده های نخبگان برتر در اتاق بازرگانی برگزار شد و در حاشیه آن کارآفرینان برای آشنایی بیشتر مردم با فعالیت های آنان غرفه هایی را راه اندازی کردند.

علی زارعی سرمایه گذاری برای کار آفرینان را یک راهکار مهم عنوان کرد و افزود: با سرمایه گذاری های حداقل نیز می توان از آنها حمایت های معنوی و مادی کرد.

وی تصریح کرد : هر کار آفرین با راه اندازی کسب و کار کوچک می تواند 10 تا 100 فرصت شغلی ایجاد کند.

در ادامه رئیس کمسیون توسعه و توان بانوان اتاق بازرگانی استان اصفهان خاطر نشان کرد : در کمیته بانوان آموزش های ماهانه در رشته های کارآفرینی داده می شود و به کسانی که می خواهند وارد بازار کار شوند خدمات مشاوره ای ارائه می شود و با سازمان های ذیربط ارتباط پیدا می کنند.

اخوان نسب افزود : امروزه یکی از راهکارها برای مقاوم تر حر کت کردن در برابر تحریم ها استفاده از نیرو ها ، شناسایی ایده ها ، استعداد ها و بستر سازی خلاقیت ها می باشد.

وی افزایش کار آفرینان را در جامعه امر وزی پیشرفت خوبی در این زمینه دانست و اظهار داشت : استعداد کار آفرینان باید سامان دهی و با تبادل ارتباطات ایده ها را وارد بازار کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.