معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: نیازهای جامعه در زمینه های مختلف همگی فرصت هایی بکر برای تعریف شغل و قالب‌های کسب و کار خواهند بود که نیازمند فکری خلاق برای ایده‌پردازی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


خانیان در مورد برگزاری جشنواره استانی کارآفرینی برق و کامپیوتر توسط پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در آذرماه سالجاری، گفت: در واقع كارآفريني عبارت است از فرآيند نوآوري و بهره‌ گيري از فرصت‌ها، با تلاش و پشتكار بسيار همراه با پذيرش ريسك‌هاي مالي، رواني و اجتماعي كه با انگیزه كسب سود مالي، توفيق طلبي، رضايت‌بخشي و استقلال صورت پذيرد.

وی در ادامه افزود: به نظر من برگزاری جشنواره کارآفرینی یک برنامه مثبت و مفید است و اجرا کردن برنامه ها در جشنواره به نحوی تبلیغات در جهت تجاری سازی علم به شمار می رود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه اظهارکرد: مسلما" برگزاری جشنواره استانی کارآفرینی در حوزه برق و کامپیوتر ارتباط بین دانشگاه و صنعت را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: نیازهایی که در جامعه وجود دارد همگی زمینه‌های بکر برای تعریف شغل و قالب‌های کسب و کار خواهند بود که نیازمند فکری خلاق جهت ایده‌پردازی و قالب شغلی‌دادن به آن می‌باشد.

خانیان گفت: در جشنواره ها به خصوص جشنواره های کارآفرینی باید مکانیزم‌ها در راستای عملیاتی‌ کردن اهداف نهادینه شده و پیوسته تا آخرین مرحله انجام شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی بخشیدن به نوآوران در جهت یک کارآفرین خوب بودن بسیار ضروری می باشد و می بایست به آن پرداخته شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه یکی از حامیان جشنواره کارآفرینی است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، نیاز ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.