سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم‌های آمریکا تازگی ندارد

استاندار بوشهر گفت: تحریم‌های آمریکا تازگی ندارد از زمانی که جمهوری اسلامی ایجاد شده است ما هیچگاه با آمریکا رابطه حسنه نداشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای ادرای استان بوشهر ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان ماه گفت:۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و همچنین خاطره تلخ تبعید امام (ره) است.

استاندار بوشهر ادامه داد:امیدواریم فردا همه مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر و مدیران دستگاه اجرایی همه در کنار هم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنیم و راهپیمایی با شکوه‌تر از هر سال داشته باشیم زیرا امسال ما در آستانه جنگ تبلیغاتی , روانی و اقتصادی سردمداران آمریکا قرار داریم.

وی گفتت: امروز سران آمریکا دو جنگ به راه انداخته اند یکی جنگ اقتصادی است که تمام انرژی خود را در خزانه داری آمریکا بر آن متمرکز کرده اند و جنگ دیگر، جنگ رسانه‌ای است.

استاتدار بوشهر بیان کرد: آمریکایی که قبل از ۱۴ آبان همه انرژی خود را برای فشار بر ایران به کار برده، امروز شکست را پذیرفته و تعدادی از کشور‌ها را از تحریم نفتی ایران معاف کرده است.

گراوند خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در انزوا قرار گرفته است برخلاف جمهوری اسلامی ایران که سربلند است و پایبندی به قوانین بین المللی را ثابت کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و راز عبور ما از مشکلات اتحاد و همدلی بوده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه که تحریم‌های آمریکا تازگی ندارد، عنوان کرد:  در شرایط کنونی باید در کنار هم باشیم تا این مقطع تاریخی را تبدیل به یک مقطع نورانی کنیم.

گراوند خطاب به مدیران دستگاه اجرایی گفت: در این مرحله نیاز به تلاش مضاعف داریم و در این شرایط سخت است که باید هنر مدیریت جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

وی تصریح کرد:هنر مدیریت اسلامی همان طور که در جنگ تحمیلی خودش را نشان داد بار دیگر می تواند در این جنگ اقتصادی نیز دشمنان ایران را سرشکسته کند و راه آن این است که جهادی عمل کنیم.

انتهای پیام/م

وحدت و مدیریت جهادی راه مقابله با توطئه‎های آمریکا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.