رئیس دامپزشکی شهرستان دیر گفت: عملیات پدافند غیر عامل دامپزشکی در روستای لوحک شهرستان دیر انجام شد.

عملیات پدافند غیر عامل دامپزشکی در شهرستان دیر انجام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسماعیل محمودی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده بین شبکه دامپزشکی شهرستان‌های دیر، دشتی و کنگان و با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دیر و بهره بردن از پتانسیل اکیپ‌های واکنش سریع شبکه‌های دامپزشکی هر سه شهرستان در روستای لوحک شهرستان دیر عملیات پدافند غیر عامل برگزار شد.

وی افزود: این عملیات با هدف ارتقای هماهنگی‌های بین بخشی و انسجام بیش از پیش در انجام عملیات‌های گروهی و ترکیبی در حوزه مبارزه با بیماری‌های دام، پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و آموزش و اطلاع رسانی اقدام به اجرای مانور پدافند غیر عامل با دستور کار واکسیناسیون آبله، سم پاشی بدن و جایگاه دام، آموزش چهره به چهره، برگزاری کلاس آموزشی و توزیع تراکت انجام شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: دامپزشکی در قسمت پدافند غیرعامل زیستی در دو قسمت حراست از دام‌ها و حفظ سلامت انسان نقش ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت انسان‌ها و به استناد وجود بیماری‌های مشترک، کسب آمادگی به لحاظ فنی و عملی برای کاهش آسیب‌های احتمالی در این حوزه‌ها و مصون سازی سازی در برابر تهدید‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/م

اجرای مانور پدافند غیر عامل دامپزشکی در شهرستان دیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.