سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی عنوان کرد:

کاهش ۹ درصدی تلفات محور‌های برون شهری و روستایی در شش ماهه اول سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از کاهش ۹ درصدی تلفات محور‌های برون شهری و روستایی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری در مجموع محور‌های برون شهری و روستایی استان که از کاهش ۹ درصدی تلفات حکایت دارد.

ارسلان شکری ادامه داد: تعداد تلفات محور‌های برون شهری در شش ماهه نخست امسال ۲۰۱ نفر بوده که با ۳۲ نفر کمتر نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۷ درصدی تلفات بوده ایم.

وی بیشترین تعداد تلفات برون شهری در شش ماهه نخست سال جاری را در شهرستان ارومیه با ۷۱ نفر فوتی اعلام کرد و گفت: این مقدار در مقایسه با مدت زمان سال قبل نزدیک به یک درصد کاهش را نشان میدهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان خواست با رعایت قوانین و موارد ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان تردد کنند و با استفاده از سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

شکری ادامه داد: راهداران این اداره کل بصورت ۲۴ ساعته در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند و در خدمت مسافران و رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان هستند.
 
انتهای پیام/م
 

کاهش حوادث رانندگی در آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.